Zbigniew Derdziuk - Przewodniczący
Wykształcenie wyższe, mgr socjologii. Ukończył Uniwersytet Warszawski a także studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oraz turn around management prowadzone przez Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ i szwedzką Grupę Konsultingową M-Gruppen. Absolwent Advanced Management Program - IESE Business School University of Navarra.
Szkolenie dla Członków Komitetu Audytu, oraz wiele innych szkoleń z zakresu zarzadzania i finansów.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od IX. 2020 Prezes Roma Office Center Sp. z o.o.
Od VI.2016 r. – Członek niezależny Rady Nadzorczej Relpol S.A., Członek Komitetu Audytu i Komitetu Wynagrodzeń.
Posiada bogate doświadczenie pracy na menadżerskich stanowiskach w bankowości i mediach. Pracował jako konsultant w sprawach organizacji i zarządzania, między innymi z Hay Group w zakresie opisów i wyceny stanowisk. Uczestniczył w projektach konsultingowych dla firm w Polsce i na Ukrainie.
Pełnił wysokie funkcje w administracji publicznej, min w latach 2009 – 2015 był prezesem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Był też ministrem i sekretarzem stanu w trzech rządach. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Międzynarodowego Stowarzyszenia Zabezpieczenia Społecznego w Genewie.
Pełnił funkcję w radach nadzorczych w spółkach z branży ubezpieczeń, informatyki, budownictwa i nieruchomości.
Egzamin uprawniający do zasiadania w radach nadzorczych jednoosobowych spółek Skarbu Państwa.
Niezależny członek Rady Nadzorczej.
Piotr Osiński - Wiceprzewodniczący
Wykształcenie: wyższe, licencjat z ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie, kierunek ekonomia, specjalizacja bankowość komercyjna.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od kwietnia 2012 roku do chwili obecnej w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym SEA w Piasecznie, handlowiec, pozyskiwanie nowych klientów kluczowych, obsługa klientów strategicznych.
Od czerwca 2013 r. Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. i Komitetu Wynagrodzeń.
Nie spełnia kryterium niezależnego członka Rady Nadzorczej.
Adam Ambroziak
Wykształcenie: średnie.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od 2000 r. do XII 2016 – Unia Hurtowni Elektrycznych El- Plus Sp. z o.o. W latach 2000 – 2004 Członek Zarządu lub Wiceprezes Zarządu, od 2004 r. do 12.12.2016 Członek Rady Nadzorczej.
Od 1992 r. i obecnie – Przedsiębiorstwo SEA Adam Ambroziak – właściciel.
Od listopada 2010 r. Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. i Komitetu Wynagrodzeń.
Nie spełnia kryterium niezależnego członka Rady Nadzorczej.
Agnieszka Trompka
Wykształcenie: wyższe. Ukończona Akademia Humanistyczna w Pułtusku, wydział Administracji. Studia podyplomowe z rachunkowości i finansów przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej. Kursy z zakresu finansów, audytu wewnętrznego, doradztwa podatkowego. Posiada licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
od 2013- obecnie- główna księgowa PW SEA Adam Ambroziak
W latach 2011 do 2012- główna księgowa w RRC Poland Sp. z o.o.
W latach 2004 do 2011- główna księgowa w Detalia Sp. z o.o.
W latach 2003 do 2004- główna księgowa w Konsant Sp. z o.o.
W latach 1997 do 2003- główna księgowa w Kwapisz i S-ka Sp. z o.o.
W latach 1995 do 1997- księgowa w Szkole Biznesu i Języków Obcych
W latach 1994 do 1995- księgowa w TB Europol.
Od czerwca 2016 r. Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A., Członek Komitetu Audytu i Komitetu Wynagrodzeń.
Niezależny członek Rady Nadzorczej.
Ewa Górska
Wykształcenie: wyższe, Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku prawa. Odbyła Aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie uzyskując tytuł radcy prawnego.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od 2013 r. prowadzi samodzielną kancelarię radcy prawnego w Warszawie.
W latach 2003-2012 – prawnik w Kancelarii Rady Prawnego Joanna Boćkowska.
Niezależny członek Rady Nadzorczej.
Zbigniew Derdziuk - Przewodniczący
Wykształcenie wyższe, mgr socjologii. Ukończył Uniwersytet Warszawski a także studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oraz turn around management prowadzone przez Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ i szwedzką Grupę Konsultingową M-Gruppen. Absolwent Advanced Management Program - IESE Business School University of Navarra.
Szkolenie dla Członków Komitetu Audytu, oraz wiele innych szkoleń z zakresu zarzadzania i finansów.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od IX. 2020 Prezes Roma Office Center Sp. z o.o.
Od VI.2016 r. – Członek niezależny Rady Nadzorczej Relpol S.A., Członek Komitetu Audytu i Komitetu Wynagrodzeń.
Posiada bogate doświadczenie pracy na menadżerskich stanowiskach w bankowości i mediach. Pracował jako konsultant w sprawach organizacji i zarządzania, między innymi z Hay Group w zakresie opisów i wyceny stanowisk. Uczestniczył w projektach konsultingowych dla firm w Polsce i na Ukrainie.
Pełnił wysokie funkcje w administracji publicznej, min w latach 2009 – 2015 był prezesem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Był też ministrem i sekretarzem stanu w trzech rządach. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Międzynarodowego Stowarzyszenia Zabezpieczenia Społecznego w Genewie.
Pełnił funkcję w radach nadzorczych w spółkach z branży ubezpieczeń, informatyki, budownictwa i nieruchomości.
Egzamin uprawniający do zasiadania w radach nadzorczych jednoosobowych spółek Skarbu Państwa.
Niezależny członek Rady Nadzorczej.
Piotr Osiński - Wiceprzewodniczący
Wykształcenie: wyższe, licencjat z ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie, kierunek ekonomia, specjalizacja bankowość komercyjna.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od kwietnia 2012 roku do chwili obecnej w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym SEA w Piasecznie, handlowiec, pozyskiwanie nowych klientów kluczowych, obsługa klientów strategicznych.
Od czerwca 2013 r. Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. i Komitetu Wynagrodzeń.
Nie spełnia kryterium niezależnego członka Rady Nadzorczej.
Adam Ambroziak
Wykształcenie: średnie.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od 2000 r. do XII 2016 – Unia Hurtowni Elektrycznych El- Plus Sp. z o.o. W latach 2000 – 2004 Członek Zarządu lub Wiceprezes Zarządu, od 2004 r. do 12.12.2016 Członek Rady Nadzorczej.
Od 1992 r. i obecnie – Przedsiębiorstwo SEA Adam Ambroziak – właściciel.
Od listopada 2010 r. Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. i Komitetu Wynagrodzeń.
Nie spełnia kryterium niezależnego członka Rady Nadzorczej.
Agnieszka Trompka
Wykształcenie: wyższe. Ukończona Akademia Humanistyczna w Pułtusku, wydział Administracji. Studia podyplomowe z rachunkowości i finansów przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej. Kursy z zakresu finansów, audytu wewnętrznego, doradztwa podatkowego. Posiada licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
od 2013- obecnie- główna księgowa PW SEA Adam Ambroziak
W latach 2011 do 2012- główna księgowa w RRC Poland Sp. z o.o.
W latach 2004 do 2011- główna księgowa w Detalia Sp. z o.o.
W latach 2003 do 2004- główna księgowa w Konsant Sp. z o.o.
W latach 1997 do 2003- główna księgowa w Kwapisz i S-ka Sp. z o.o.
W latach 1995 do 1997- księgowa w Szkole Biznesu i Języków Obcych
W latach 1994 do 1995- księgowa w TB Europol.
Od czerwca 2016 r. Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A., Członek Komitetu Audytu i Komitetu Wynagrodzeń.
Niezależny członek Rady Nadzorczej.
Ewa Górska
Wykształcenie: wyższe, Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku prawa. Odbyła Aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie uzyskując tytuł radcy prawnego.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od 2013 r. prowadzi samodzielną kancelarię radcy prawnego w Warszawie.
W latach 2003-2012 – prawnik w Kancelarii Rady Prawnego Joanna Boćkowska.
Niezależny członek Rady Nadzorczej.