Zestyki: 2P; obciążalność AC1 – 10 A/250 V AC; cewki DC. Odporność na temperaturę, udary mechaniczne i wibracje
Zgodne z normami: PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1.
Dane styków |
|
Liczba i rodzaj zestyków |
2P |
Znamionowe napięcie zestyków |
250 V AC |
Znamionowy prąd obciążenia w kategorii |
AC1: 10 A / 250 V AC; DC1: 10 A / 24 V DC |
Dane cewki |
|
Napięcie znamionowe |
DC: 24, 110 V |
Znamionowy pobór mocy |
DC: 1,7 W wersja wzmocniona |
Pozostałe dane |
|
Trwałość łączeniowa w kategorii AC1 |
>2 x 105 10 A; 250 V AC |
Trwałość mechaniczna (cykle) |
> 2 x 107 |
Temperatura otoczenia - pracy |
-40...+55 oC |
Trakcje kolejowe i pojazdy szynowe wymagają przekaźników interfejsowych, które doskonale funkcjonować będą w trudnych warunkach przemysłu kolejowego.
Przekaźnik PIR152T z gniazdem PZ V0, to urządzenie odporne na udary mechaniczne i wibracje (zgodność z normą PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B), wysokie temperatury (PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10), a także spełniające normy PN-EN 50155:2007 (wyposażenie elektroniczne stosowane w taborze), PN-EN 60077-1 oraz PN-EN 61810-1, dzięki czemu sprawdzi się w systemach sterowania i innych układach przemysłu kolejowego. PIR152 to przekaźnik o maksymalnym prądzie załączania 20 A i obciążalności prądowej 10 A.