Przekaźniki dla kolejnictwa PIR152T z gniazdem PZ..-V0

Dane techniczne

Zgodne z normami: PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10); PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje); PN-EN 50155:2007; PN-EN 60077-1; PN-EN 61810-1.

Dane styków  

Liczba i rodzaj zestyków

2P

Znamionowe napięcie zestyków 

250 V AC

Znamionowy prąd obciążenia w kategorii   

AC1: 10 A / 250 V AC;  DC1: 10 A / 24 V DC  

Dane cewki  

Napięcie znamionowe

DC: 24, 110 V

Znamionowy pobór mocy

DC: 1,7 W wersja wzmocniona

Pozostałe dane  

Trwałość łączeniowa w kategorii  AC1

>2 x 105 10 A; 250 V AC

Trwałość mechaniczna (cykle)

> 2 x 107

Temperatura otoczenia - pracy

 -40...+55 oC

Trakcje kolejowe i pojazdy szynowe wymagają przekaźników interfejsowych, które doskonale funkcjonować będą w trudnych warunkach przemysłu kolejowego.
Przekaźnik PIR152T z gniazdem PZ V0, to urządzenie odporne na udary mechaniczne i wibracje (zgodność z normą PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B), wysokie temperatury (PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10), a także spełniające normy PN-EN 50155:2007 (wyposażenie elektroniczne stosowane w taborze), PN-EN 60077-1 oraz PN-EN 61810-1, dzięki czemu sprawdzi się w systemach sterowania i innych układach przemysłu kolejowego. PIR152 to przekaźnik o maksymalnym prądzie załączania 20 A i obciążalności prądowej 10 A.

Zapytaj o szczegóły oferty

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relpol S.A. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w Polityce prywatności.*
Zapoznałem z treścią Polityki Prywatności*

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.